fbpx
Hotel Mediterranean spolja

Letovanje/Grčka/Pieria/Paralija

Hotel Mediterranean Resort

Hotel Mediterranean Resort smešten u blizini centra mesta i na oko 80 m od plaže u svojoj ponudi ima različite sadržaje za odmor i zabavu.

Hotel ima 68 soba. Svaka soba ima TV, telefon, klima uređaj, mini bar.

Hotel poseduje svoj bar kao i unutrašnji i spoljašnji bazen, teretanu, saunu, đakuzi, teniski teren, sto za bilijar i stoni tenis.

Hotel Mediterranean Resort ima prelepu terasu koja se nalazi pored bazena, gde gosti mogu uživati u piću i hrani.

Hotel pruža uslugu na bazi polupansiona(švedski sto).

 

 

Karakteristike

Lokacija

mapa
GPS kordinate (40.272068,-22.597678)

Video

CENA OD

40€

  • Datum polaska

    Datum dolaska

    Odrasli

    Deca

    Starost dece

    Molimo unesite datume polaska/povratka i broj osoba.

  • Program

    • 1.dan: ulazak u sobe posle 15 h
    • 2.dan do poslednjeg dana: slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
    • Poslednji dan boravka: napuštanje soba do 11 h. Kraj programa.

     

    aranžman obuhvata

    • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru

    aranžman ne obuhvata

    • putno zdravstveno osiguranje ( 0.5 eur/dan za osobe do 18 god.; 1 eur/dan za osobe od 18-75 god.; 2 eur/dan za osobe preko 75 god. – Milienijum osiguranje )
    • individualne troškove putnika
    • prevoz do odredišta

    U gore navedene cene nije uračunata grčka boravišna taksa. U trenutku objavljivanja cenovnika, ona iznosi 0.5€ po smeštajnoj jedinici i danu, i nije poznato da li se plaća u agenciji ili na licu mesta vlasniku objekta.

  • NAPOMENA

    • Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
    • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
    • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
    • Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
    • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
    • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
    • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
    • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
    • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 danapre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
    • Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji.
    • Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od tri do pet zvezdica ( 3* do 5*)
    • Οpisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
    • Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
    • Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
    • Putnici koji koriste pasoše izdate od strane drugih zemalja u obavezi su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju.
    • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, ne dobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
    • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
    • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
    • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
    • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
    • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
    • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
    • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
    • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

    NAČIN PLAĆANJA

    • 40% prilikom rezervacije od cene aranžmana,a ostatak aranžmana minimum 15 dana pre početka putovanja ( ukoliko nisu u u pitanju popusti za rane uplate)
    • Hoteli koji imaju POPUSTE na rane uplate imaju posebne uslove plaćanje!
    • Plaćanje je moguće izvršiti i putem profaktura koja mora biti realizovana u roku od 2 dana od datuma izdavanja.
    • Sva plaćanja se vrše isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije.

    DODATNE INFORMACIJE

    UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA T.A. AQUA TRAVEL BGD

  • Cenovnik

    Datum polaska

    Datum dolaska

    Odrasli

    Deca

    Starost dece

    Molimo unesite datume polaska/povratka i broj osoba.

  • Program putovanja

    Program

    • 1.dan: ulazak u sobe posle 15 h
    • 2.dan do poslednjeg dana: slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
    • Poslednji dan boravka: napuštanje soba do 11 h. Kraj programa.

     

    aranžman obuhvata

    • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru

    aranžman ne obuhvata

    • putno zdravstveno osiguranje ( 0.5 eur/dan za osobe do 18 god.; 1 eur/dan za osobe od 18-75 god.; 2 eur/dan za osobe preko 75 god. – Milienijum osiguranje )
    • individualne troškove putnika
    • prevoz do odredišta

    U gore navedene cene nije uračunata grčka boravišna taksa. U trenutku objavljivanja cenovnika, ona iznosi 0.5€ po smeštajnoj jedinici i danu, i nije poznato da li se plaća u agenciji ili na licu mesta vlasniku objekta.

  • Prevoz
  • Napomena

    NAPOMENA

    • Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
    • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
    • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
    • Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
    • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
    • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
    • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
    • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
    • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 danapre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
    • Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji.
    • Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od tri do pet zvezdica ( 3* do 5*)
    • Οpisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
    • Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
    • Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
    • Putnici koji koriste pasoše izdate od strane drugih zemalja u obavezi su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju.
    • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, ne dobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
    • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
    • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
    • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
    • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
    • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
    • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
    • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
    • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

    NAČIN PLAĆANJA

    • 40% prilikom rezervacije od cene aranžmana,a ostatak aranžmana minimum 15 dana pre početka putovanja ( ukoliko nisu u u pitanju popusti za rane uplate)
    • Hoteli koji imaju POPUSTE na rane uplate imaju posebne uslove plaćanje!
    • Plaćanje je moguće izvršiti i putem profaktura koja mora biti realizovana u roku od 2 dana od datuma izdavanja.
    • Sva plaćanja se vrše isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije.

    DODATNE INFORMACIJE

    UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA T.A. AQUA TRAVEL BGD

Komentari korisnika ( 0 )

Pošaljite upit za Hotel Mediterranean Resort

    Datum dolaska

    Datum odlaska

    Vrsta prevoza

    Broj odraslih

    Broj dece

    Ime i prezime

    Email

    Telefon

    Pitanje/napomena (opciono). Ukoliko putujete sa decom, molimo vas da ovde unesete godine njihove starosti.

    Da li se slažete da primate obaveštenja?

    SLAŽEM SE