fbpx
Hotel Anthemus Sea Beach panoramski pogled

Letovanje/Grčka/Halkidiki/Sitonija/Nikiti

Anthemus Sea Beach Hotel & Spa

Hotel Anthemus Sea Beach Hotel & Spa zauzima površinu od 40000 metara kvadratnih. Nalazi se u živopisnom zalivu na obali Sitonije uz plažu nagradjenu Plavom zastavicom u mestu Akti Elias na 10 km od Nikitija i 6 km od Neos Marmarasa.

Hotel ima 202 sobe, zapažene zbog svoje skladne kombinacije drveta i prijatnih boja, komforne, moderne, elegantne  i udobne sa predivnim pogledom na bazen, more ili okolne borove šume.

Hotel u ponudi ima: Deluxe suite sa pogledom na dvorište ili na more, Junior suite, Mezonete, Superior  sobe.

Sobe imaju: francuski ležaj ili dva odvojena kreveta, sofu, krevetac na zahtev uz doplatu, frižider/mini bar, sef, kupatilo, TV, aparat za kafu, klimu, balkon ili terasu Wi Fi.

Hotel ima: recepciju, lift, menjačnicu na recepciji, parking, prodavnice, suvenirnice i mini market u sklopu hotela, barove,  otvoreni bazen, dečiji bazen, zatvoreni bazen (uz doplatu) suncobrane i ležaljke na plaži i na bazenu, bar na plaži i na bazenu , Wi Fi.

Za najmladje hotel obezbedjuje animaciju, mini klub za decu od 4-12 god. dečije igralište.

Hotel ima Spa i Wellness centar, tretmane lica i tela ( uz doplatu)

Za ljubitelje sporta hotel je obezbedio: teretanu, teniski teren, odbojku, bilijar, stoni tenis,  sportove na vodi (uz doplatu) .

Hotel je pogodan i za osobe sa invaliditetom.

Usluga u hotelu je na bazi polupansiona (švedski sto).

 

 

Karakteristike

Lokacija

mapa
GPS kordinate (40.144751,- 23.735983)

Video

CENA OD

80€

10%

popust

  • Datum polaska

    Datum dolaska

    Odrasli

    Deca

    Starost dece

    Molimo unesite datume polaska/povratka i broj osoba.

  • Program

    • 1.dan: ulazak u sobe posle 14 h
    • 2.dan do poslednjeg dana: slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
    • Poslednji dan boravka: napuštanje soba do 11 h. Kraj programa.

     

    aranžman obuhvata

    • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru
     

    aranžman ne obuhvata

    • putno zdravstveno osiguranje
    • individualne troškove putnika
    • prevoz do odredišta

    U gore navedene cene nije uračunata grčka boravišna taksa. Od 01.01.2024.  ona iznosi 0.5€ - 10€ po smeštajnoj jedinici i danu u zavisnosti od kategorizacije apartmana i hotela i plaća se na licu mesta.
    U periodu  Mart - Oktobar: 
    • Apartmani svih kategorija - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 1-2 zvezdice - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 3 zvezdice - 3€ dnevno
    • Hoteli sa 4 zvezdice - 7€ dnevno
    • Hoteli sa 5 zvezdice - 4€ dnevno
    U periodu  Novembar - Februar: 
    • Apartmani svih kategorija - 0.5€ dnevno
    • Hoteli sa 1-2 zvezdice - 0.5€ dnevno
    • Hoteli sa 3 zvezdice - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 4 zvezdice - 3€ dnevno
    • Hoteli sa 5 zvezdice - 10€ dnevno
     
  • NAPOMENA

    • Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
    • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
    • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
    • Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
    • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
    • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
    • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
    • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
    • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 danapre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
    • Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji.
    • Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od tri do pet zvezdica ( 3* do 5*)
    • Οpisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
    • Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
    • Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
    • Putnici koji koriste pasoše izdate od strane drugih zemalja u obavezi su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju.
    • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, ne dobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
    • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
    • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
    • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
    • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
    • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
    • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
    • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
    • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

    NAČIN PLAĆANJA

    • 40% prilikom rezervacije od cene aranžmana,a ostatak aranžmana minimum 15 dana pre početka putovanja ( ukoliko nisu u u pitanju popusti za rane uplate)
    • Hoteli koji imaju POPUSTE na rane uplate imaju posebne uslove plaćanje!
    • Plaćanje je moguće izvršiti i putem profaktura koja mora biti realizovana u roku od 2 dana od datuma izdavanja.
    • Sva plaćanja se vrše isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije.

    DODATNE INFORMACIJE

    UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA T.A. AQUA TRAVEL BGD

    Licenca OTP broj 166/2021 kategorija A 

  • Cenovnik

    Datum polaska

    Datum dolaska

    Odrasli

    Deca

    Starost dece

    Molimo unesite datume polaska/povratka i broj osoba.

  • Program putovanja

    Program

    • 1.dan: ulazak u sobe posle 14 h
    • 2.dan do poslednjeg dana: slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
    • Poslednji dan boravka: napuštanje soba do 11 h. Kraj programa.

     

    aranžman obuhvata

    • smeštaj u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge navedene u ugovoru
     

    aranžman ne obuhvata

    • putno zdravstveno osiguranje
    • individualne troškove putnika
    • prevoz do odredišta

    U gore navedene cene nije uračunata grčka boravišna taksa. Od 01.01.2024.  ona iznosi 0.5€ - 10€ po smeštajnoj jedinici i danu u zavisnosti od kategorizacije apartmana i hotela i plaća se na licu mesta.
    U periodu  Mart - Oktobar: 
    • Apartmani svih kategorija - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 1-2 zvezdice - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 3 zvezdice - 3€ dnevno
    • Hoteli sa 4 zvezdice - 7€ dnevno
    • Hoteli sa 5 zvezdice - 4€ dnevno
    U periodu  Novembar - Februar: 
    • Apartmani svih kategorija - 0.5€ dnevno
    • Hoteli sa 1-2 zvezdice - 0.5€ dnevno
    • Hoteli sa 3 zvezdice - 1.5€ dnevno
    • Hoteli sa 4 zvezdice - 3€ dnevno
    • Hoteli sa 5 zvezdice - 10€ dnevno
     
  • Prevoz
  • Napomena

    NAPOMENA

    • Putnici se sami prijavljuju na recepciji i smeštaju u sobu uz vaučer dobijen od agencije.
    • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
    • Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
    • Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    • U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
    • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
    • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
    • Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
    • Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
    • Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
    • Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 danapre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
    • Late arrival (kasni dolazak) je moguć samo uz prethodnu najavu agenciji.
    • Dress code ( pravila oblačenja ) je obavezan za vreme obroka u svim hotelima od tri do pet zvezdica ( 3* do 5*)
    • Οpisi smeštajnih kapaciteta, kao i fotografije su informativnog karaktera. Za eventualno odstupanje i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost jer to zavisi isključivo od smeštajnih objekata.
    • Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
    • Svi putnici, državljani Republike Srbije, koji poseduju biometrijske pasoše mogu putovati u Grčku bez viza u skladu sa odlukom Saveta Ministara EU.
    • Putnici koji koriste pasoše izdate od strane drugih zemalja u obavezi su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju.
    • Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, ne dobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
    • Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
    • Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
    • Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
    • Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
    • Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
    • Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
    • Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
    • Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.

    NAČIN PLAĆANJA

    • 40% prilikom rezervacije od cene aranžmana,a ostatak aranžmana minimum 15 dana pre početka putovanja ( ukoliko nisu u u pitanju popusti za rane uplate)
    • Hoteli koji imaju POPUSTE na rane uplate imaju posebne uslove plaćanje!
    • Plaćanje je moguće izvršiti i putem profaktura koja mora biti realizovana u roku od 2 dana od datuma izdavanja.
    • Sva plaćanja se vrše isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije.

    DODATNE INFORMACIJE

    UZ OVAJ PROGRAM VAŽE OPŠTI USLOVI PUTOVANJA T.A. AQUA TRAVEL BGD

    Licenca OTP broj 166/2021 kategorija A 

Komentari korisnika ( 0 )

Pošaljite upit za Anthemus Sea Beach Hotel & Spa

    Datum dolaska

    Datum odlaska

    Vrsta prevoza

    Broj odraslih

    Broj dece

    Ime i prezime

    Email

    Telefon

    Pitanje/napomena (opciono). Ukoliko putujete sa decom, molimo vas da ovde unesete godine njihove starosti.

    Da li se slažete da primate obaveštenja?

    SLAŽEM SE